سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بهترین شهرک‌های صنعتی در قم وجود دارند

رئیس خانه صنعت و معدن استان قم با اشاره به وجود 2300 واحد صنعتی و بندر خشک سلفچگان در استان قم گفت: می‌توان گفت بهترین شهرک‌های صنعتی ایران در استان قم وجود دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، غلامحسین اللهیاری پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد اظهار کرد: خانه صنعت و معدن تشکلی اقتصادی است و کار سیاسی انجام نمی‌دهد.
وی افزود: خانه صنعت و معدن در حقیقت رابط و واسطه میان دولتمردان و اصحاب تولید و صنعت است و مشکلات و خواسته‌های صنعت‌گران را به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور منتقل می‌کند.
رئیس خانه صنعت و معدن استان قم با بیان اینکه امیدواریم به زودی این مرکز با قدرت در خدمت صنعت‌گران استان باشد خاطرنشان کرد: صنعت‌گران ما همواره نشان داده‌اند در عرصه‌های مختلف حضور داشته و حماسه‌ساز بوده‌اند که نمونه بارز آن دوران جنگ تحمیلی است.
وی ادامه داد: تلاش صنعت‌گران ایرانی به همراه دولتمردان گویای این حقیقت است که تحریم‌ها نیز نتوانسته‌اند بر جمهوری اسلامی تاثیری داشته باشند.
اللهیاری با اشاره به منابع غنی طبیعی در ایران و روحیه کار و تلاش در میان ایرانیان بیان داشت: امیدواریم روزی فرا برسد که با همکاری و همدلی دولتمردان و مردم شاهد پیشرفت ایران اسلامی در سطح نخست جهان باشیم./س
برچسب ها: قم ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.