سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي دستور رئيس جمهور مبني بر تشكيل كارگروه حوزه ماليات؛

ماليات از سوي كارگروه ويژه كاغذ پيگيري مي‌شود

مشاور اجرايي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از تشكيل كار گروهي در حوزه مالياتي و اقدامات در پي اجراي صندوق توسعه ملي در حوزه چاپ و نشر خبر داد.

همايون اميرزاده؛ مشاور اجرايي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس كارگروه كاغذ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از نمايشگاه كتاب تهران اتفاق خوبي شكل گرفت بدين صورت كه گروه‌هاي صنفي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و صنوف چاپ و نشر و همچنين برگزيدگان مجموعه آثار بيست وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران طي ديداري كه با رئيس جمهوري داشتند دستورات خوبي در حوزه رفع مشكلات اين گروه‌هاي صنفي به مجموعه‌هاي ذيربط داده شد.



وي ادامه داد: يكي از اين دستورات ارائه شده در حوزه مالياتي بود بدين صورت كه با تشكيل كارگروهي متشكل از نمايندگان صنوف مرتبط و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص رفع مشكلات مالياتي و برخي فعالان اين عرصه اقداماتي صورت گيرد و با توجه به اين دستور كه از عاليترين مقام اجرايي كشور به كارگروه ويژه كاغذ و مجموعه‌هاي موثر در اين راستا داده شده اين جريان به  صورت جدي پيگيري مي‌شود.
اميرزاده افزود: اميدواريم با شكل‌گيري اين كارگروه در حوزه مالياتي بخشي از مشكلات با توجه به نوع شكل‌گيري اين كارگروه مالياتي حل و فصل شود.
مشاور اجرايي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص درخواست دريافت بودجه از صندوق توسعه ملي كه در ماه‌هاي گذشته مطرح شده بود تصريح كرد: در نشست مشتركي كه معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با رئيس صندوق توسعه ملي داشت تصميمات خوبي اتخاذ شد كه اميدواريم ناظر بر حمايت جدي‌تر از فعالان اين عرصه باشيم.
وي ادامه داد: صندوق توسعه ملي براي بخشي از حوزه چاپ و نشر كه به صورت ماهيت توليدي دارد چه در بخش پرداخت تسهيلات و چه در بخشهاي حمايتي اقداماتي را در نظر گرفته است.
رئيس كارگروه كاغذ خاطر نشان كرد: اميدواريم در اين زمان باقي مانده از دولت دهم شاهد عملياتي شده مصوبات صورت گرفته و اعتبارات مدنظر و مورد نياز در بخشهاي مختلف چاپ و نشر كه عمدتا با نگاه توليد محور هستند باشيم و بتوانيم بخشي از مشكلات كنوني كاغذ رفع و حمايت از كارخانه‌هاي توليد كاغذ را اجرايي كنيم./ص
برچسب ها: صندوق ، توسعه ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.