سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت تدبیر و امید در کشور یک نگاه کارشناسی را به دور از گرایشات سیاسی ایجاد خواهد کرد

عضو حزب اعتمادملي گفت: در دولت تدبير و اميد شاهد يک نگاه کارشناسي و دقيق و به دور از خط و مشي سياسي خواهيم بود که تمامي برنامه‎ها و مولفه‌هاي لازم را براي بهبود وضعيت سياسي، فرهنگي، اقتصادي کشور داشته باشد.

"محمدرضاخباز"  عضو حزب اعتمادملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اينکه دولت یازدهم از نظر سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي بايد چه مولفه‎هايي داشته باشد، گفت: همانطور که شاهد بوديم حجت‎الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحاني با شعار اعتدال و تدبير وارد صحنه انتخابات شد و مردم هم با توجه به اين شعار به تفکر وي راي دادند لذا به طور حتم انتظار است که توجه به مولفه‎هاي سياسي و فرهنگي بر همين اساس در کابينه وی اتفاق بيفتد.

وي افزود: در شرايط فعلي کشورمان استفاده از همه نيروهايي که به ارزش‌هاي انقلاب و نظام پايبند هستند ضرورت دارد و به طور حتم شاهد خواهيم بود که رئيس‏‎جمهور منتخب کشورمان با توجه به شعارهاي انتخاباتي خود اين موضوع را در دستور کار قرار مي‏‌دهد.

خباز تصريح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني به طور حتم با توجه به خط مشي اعتدالي که در انديش و تفکرشان وجود دارد، اشخاصي را در کابينه خود در راستاي بهبود مولفه‌هاي سياسي، فرهنگي و اقتصادي کشور انتخاب خواهد کرد که از توان اجرايي لازم برخوردار بوده و اعتدال و تدبير را سرلوحه کار خود قرار دهد.

عضو حزب اعتمادملي خاطرنشان کرد: در دولت تدبير و اميد شاهد يک نگاه کارشناسي و دقيق و به دور از خط و مشي سياسي خواهيم بود که تمامي برنامه‎ها و مولفه‌هاي لازم را براي بهبود وضعيت سياسي، فرهنگي، اقتصادي کشور داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، یازدهم ، مولفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.