سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم آمريکايي گلوي يک زن را با چاقو دريد

يک مهاجم گلوي يک زن را در حمله اي وحشيانه در نيويورک بريد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه نيويورک ديلي نيوز، اين روزنامه چاپ آمريکا نوشت: يک ديوانه غول پيکر چاقو به دست صبح سه شنبه گلوي يک زن سي و شش ساله را در حمله اي خونين در کويينز در نيويورک بريد. اکنون اعضاي خانواده کرلين دنيزارد (يک دستيار مراقبت بهداشتي خانگي که از کودکان معلول نگهداري مي کرد) دعا مي کنند تا وي از اين حمله هولناک جان سالم به در ببرد.

هانس کادت از بستگان دنيزارد گفت: وي تحت عمل جراحي است، در نتيجه ما بايد منتظر بمانيم تا ببينيم چه مي شود.

منابع پليس و اعضاي خانواده دنيزارد گفتند وي در حال عزيمت به محل کار خود در بِيويل در ساعت چهار و چهل و پنج دقيقه بامداد بود که يک مرد سياهپوست با قد بيش از 190 در چند قدمي خودروي وي در کويينز ويلج به وي حمله کرد.

منابع پليس گفتند اين مهاجم چاقو به دست، چاقوي خود را چندين بار در گردن اين زن فرو برد و بيرون کشيد سپس بدون اينکه چيزي بردارد فرار کرد.

کادت گفت همسايگان فريادهاي دنيزارد را شنيدند و به داد وي رسيدند. وي افزود: يکي از همسايگان، آن مرد را دنبال کرد اما او فرار کرد. سپس اين همسايه آمبولانس درخواست کرد.

امدادگران دنيزارد را به بيمارستان دانشگاه نورث شور در منهَسِت منتقل کردند. وي بعد از ظهر سه شنبه در اين بيمارستان تحت عمل جراحي قرار گرفت. اعضاي خانواده وي گفتند مشخص نيست آيا دنيزارد هدف قرار گرفته بود يا اينکه اين يک سرقت اتفاقي بود که به طرز وحشتناکي به پايان رسيد.

همچنين در حادثه اي ديگر، يک مرد مسلح در ساعات اوليه صبح سه شنبه به گروهي از افراد خارج از منزلي در کويينز تيراندازي کرد و يک مرد بيست و هفت ساله را به قتل رساند. منابع پليس گفتند اين قرباني که نام وي فورا اعلام نشده است کمي پيش از ساعت دو بامداد حداقل با پنج تن ديگر خارج از منزلي در کورونا ايستاده بود که فرد مهاجم که گفته مي شود لاتيني تبار است به سوي آنها تيراندازي کرد. مسئولان گفتند گلوله به سر قرباني اصابت کرد و وي در دم جان باخت. تا صبح سه شنبه هنوز مشخص نبود که آيا اين مرد 27 ساله هدف مورد نظر بوده است يا نه. برخي منابع گفتند هيچ کس ديگر آسيب نديده است. منابع پليس گفتند فرد مسلح با يک خودروي خاکستري رنگ فرار کرد.


برچسب ها: آمریکا ، چاقو ، مهاجم ، زن ، سیاهپوست ، گلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.