سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

چهارمین شماره معارف نامه منتشر می‌شود

مسئول رسانه‌های نوین رادیو معارف گفت: شماره چهارم ویژه نامه «معارف‌نامه» به مناسبت ماه مبارک رمضان به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین غفاری با اشاره به گذشت چهار ماه از راه‌اندازی سایت جدید رادیو معارف اظهار داشت: سایت رادیو معارف در جذب مخاطبان از طریق فضای مجازی بسیار موفق عمل کرده است.
وی افزود: در چهار ماه گذشته 2253 قسمت از برنامه‌ها در سایت رادیو معارف بارگذاری شده است که بیش از 77هزار بار توسط مخاطبان دانلود شده است و این برنامه‌ها حدود 25 هزار بار نیز مستقیما از روی سایت شنیده شده است. به این ترتیب میزان اقبال مخاطبان به برنامه‌های بارگذاری شده در این سایت در این چهار ماه به 103 هزار و 423 بار رسیده است.
مسئول واحد رسانه‌های نوین رادیو معارف گفت: در این مدت قسمت‌های جدید 109 برنامه تا حداکثر 24 ساعت بعد از پخش از آنتن، بر روی سایت بارگذاری شده است که بیشترین دریافت و یا پخش توسط کاربران به برنامه‌های مکارم خوبان، پرسمان‌های اعتقادی، تربیتی کودک و نوجوان، خانواده و تاریخی، بربال سخن، منشور آفتاب، شبستان، خانه مهر و زمزم احکام اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: از دیگر بخش‌های پرمخاطب سایت جدید رادیو معارف، بخش کارشناسان معارفی است که دربردارنده اطلاعات شخصی و تخصصی بیش از 140 نفر از کارشناسان زبده برنامه‌های رادیو معارف است که از طریق آن می‌توان به فایل برنامه‌های رادیویی این کارشناسان دسترسی پیدا کرد.

وی ضمن اعلام راه‌اندازی باشگاه مخاطبان رادیو معارف، از مخاطبان فضای مجازی خواست با مراجعه به نشانی iribcloob.ir/radiomaaref در این باشگاه عضو شده و از مزایای این باشگاه بهره‌مند شوند./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، معارف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.