سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ن

دستگیری 9 قاچاقچی تبعه آذری در مرز بیله‌سوار / اعتیاد همچنان بی‌صدا قربانی می‌گیرد

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر 9 تبعه آذری که اقدام به قاچاق مواد مخدر به کشورمان می‌کردند در مرز بیله‌سوار دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ امیر ابراهیم کریمخانی امروز در مراسم امحای مواد مخدر غیر‌دارویی و روانگردان در اردبیل همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: این قاچاقچیان با تلاش مأموران مرزبانی و همچنین یگان‌های مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند که از این اتباع آذری حدود 20 کیلوگرم مواد مخدر نیز به دست آمده است.

وی به مبارزه بی‌امان نیروی انتظامی با پدیده شوم و خطرناک تهیه و توزیع مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: مواد مخدر محصول استکبار جهانی در از بین بردن هویت و اصالت جوانان و نوجوانان ایرانی است که آنها با این حربه می‌خواهند به سلامت نسل آینده ما ضربه‌ای مهلک وارد کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: ‌آنها برای رسیدن به مطامع خود و استیلای حاکمیت‌‌شان اقدام به ترویج و توسعه برنامه‌های کشت،‌ داشت و برداشت محصولات مواد مخدر می‌کنند تا ضمن رسیدن به اهداف شوم خود از این تجارت پر سود نیز در‌آمد کلانی به جیب بزنند.

کریمخانی گفت: از همین رو دشمنان و نظام آمریکایی و اروپایی به بهانه مبارزه با تروریسم و همچنین از بین بردن خطرات ناشی از مواد مخدر به کشور افغانستان حمله‌ور شدند اما نهایت این حمله گسترش تولید‌ و توزیع ترانزیت مواد مخدر بود که آنها معبر ایران را به عنوان مسیر ترانزیت مشخص کرده و در این راه سعی می‌کنند بزرگترین ضربه را به جمهوری اسلامی ایران و سلامت و پاکی نسل آینده آن وارد کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه عنوان کرد:‌ بر اساس اعلام سازمان‌های جهانی و بین‌المللی کشورمان و همچنین نیروی انتظامی رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر را به دست آورده و نیروی انتظامی نیز در این سال‌ها کوشیده است با اهدای شهدا و جانبازان بی‌شمار در این مسیر مصمم بوده و اجازه ورود مواد مخدر به کشور را ندهد/س.

برچسب ها: اردبیل ، مواد ، مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.