سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت:

آموزش تجاري از اولويت هاي سازمان توسعه تجارت ايران مي باشد

صادرات نيروي محرک اقتصاد کشورها و مهمترين عامل توسعه اقتصادي تجارت خارجي است

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛حميد صافدل معاون وزير و رئيس کار سازمان توسعه تجارت ايران گفت: در دنياي امروز آموزش نقش بسيار مهمي در پيشرفت جوامع بشري ايفا و هر روز مطالب جديد بر مجموعه گنجينه دانش بشري افزوده مي شود.

وي در تشريح اين مطلب افزود: سازمان توسعه تجارت ايران به عنوان يک نهاد دانش پايه وظيفه خطيري در افزايش سطح آگاهي مديران و کارشناسان بنگاه هاي اقتصادي به ويژه شرکت ها و مؤسسات يا سازمانهايي که فعاليت آنها به بخش تجارت خارجي مربوط مي شود، بر عهده دارد.

امروزه بيش از نيمي از فعاليت هاي اقتصادي که در دنيا انجام مي گيرد به طور مستقيم يا غيرمستقيم به تجارت خارجي ارتباط پيدا مي کند و صادرات نيروي محرک اقتصاد کشورها و مهمترين عامل توسعه اقتصادي آنها به شمار مي رود.

صافدل همچنين ضمن اشاره به اهميت و ضرورت بحث آموزش بويژه آموزش تجاري اذعان داشت: اهميت آموزش در توسعه صادرات به اندازه اي است که تعداد زيادي از کشورها به ايجاد مراکز آموزشي خاص اقدام نموده و به آموزش مسايل عملي مربوط به صادرات مي پردازند.

وي خاطر نشان کرد: با عنايت به هماهنگي و تعامل صورت گرفته با مرکز آموزش بازرگاني مؤسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني، طي شش ماهه اول سال جاري 17 دوره آموزشي با موضوعات گوناگوني نظير مديريت فروش، برندسازي، آموزش مقررات صادرات و واردات، فنون مذاکرات تجاري، استراتژي هاي نوين بازاريابي، قراردادهاي بين المللي و ... برنامه ريزي و مطابق زمانبندي پيش بيني شده در محل سالن سبز سازمان توسعه تجارت برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: سازمان ، توسعه ، تجارت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.