سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

وزیر نیرو به وعده برخورداری مردم اردبیل از حق آبه منطقه عمل کند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با اشاره به تصویب طرح برخورداری مردم اردبیل از حق آبه منطقه گفت: وزیر نیرو تاکنون قول خود را علمیاتی نکرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی فرد ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه برای حضور و مشارکت باصلابت در انتخابات که حماسه سیاسی موردنظر رهبر معظم انقلاب را محقق کرد، گفت: این حضور باصلابت مشارکت پرافتخاری را در تاریخ سیاسی کشور رقم زد.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان کشور فرمودند که در تنظیم برنامه های کشور اصلی ترین مسئله رفع تبعیض و فقر و نجات طبقات مستضعف، محروم و پابرهنگان از سلطه بیگانگان است.

وی ادامه داد: بر این اساس همه برنامه های اقتصادی، تولیدی، سازندگی و رونق اقتصادی باید به این هدف توجه کند و در صورت عملیاتی کردن این توصیه رهبر انقلاب، برنامه ها محقق می شود.

افضلی فرد در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: در جلسه ای که برای برخورداری مردم اردبیل از حق آبه منطقه تشکیل شد، مصوب شد که در کمیسیون تخصیص آب مقدار و میزان بهره مندی مردم محروم اردبیل از این حق آبه نهایی شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس ادامه داد: اما سوال این است که چرا این قول خود را عملیاتی نمی کنید و هر چند ما این مسئله را با جدیت در دولت یازدهم پیگیری می کنیم اما انتظار داریم شما این توفیق بزرگ خدمت به مردم اردبیل را از آن خود کنید./س

برچسب ها: اردبیل ، حق ، آبه ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.