سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تحقق حماسه اقتصادي ، مستلزم حمايت همه جانبه از توليد ملي

تحقق اين مهم از طريق حمايت همه جانبه از توليدكنندگان و كاهش واردات بي رويه امكان پذيرخواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، دبيراجرايي خانه صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت :عملي كردن اقتصاد مقاومتي از طريق حمايت از توليد ملي امكان پذير است كه در اين راستا مسئولان با بررسي مطالبات توليدكنندگان بايد سعي در رفع مشكلات موجود نمايند.

ظهيريان افزود : براي تحقق حمايت از توليد ملي بايد سياست هاي ارزي، واردات و صادرات كالا در جهت حمايت از توليد ملي باشد.

 وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي ادامه داد: اين نامگذاري يك مسير را نشان ميدهد و آن هم مسير حركت همه جانبه مردم ومسئولان در حمايت از توليد ملي است.

دبيراجرايي خانه صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتي تصريح كرد: تحقق اين مهم از طريق حمايت همه جانبه از توليدكنندگان و كاهش واردات بي رويه امكان پذيرخواهد بود.

ظهيريان تاكيدكرد: بايد تمامي امكانات استان در سال جاري صرف تقويت توليد ملي واحدهاي استاني شود به عبارتي نبايد اقتصاد مقاومتي را در حد شعار باقي بگذاريم، بلكه بايد با برنامه ريزي،بسترهاي لازم را براي تحقق اين مهم فراهم كنيم.

وي در ادامه با اشاره به نامگذاري دهم تير ماه به نام روز صنعت و معدن  اضافه كرد:براساس اعلام مسئولان سازمان صنعت،معدن و تجارت دهه اول تيرماه به نام دهه توليد ملي نامگذاري شده است كه براين اساس از واحدهاي نمونه استاني كه در طول يك سال اخير در زمينه‌هاي مختلف باعث ارتقاي تقويت توليد ملي شده‌اند با حضور مسئولان كشوري و استاني تقدير مي شود.

دبيراجرايي خانه صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با بيان اينكه امسال برگزاري مراسم گرامي داشت دهه توليد ملي به خانه صنعت و معدن واگذار شده است، خاطر نشان كرد: براين اساس اين دهه با تقدير از كارآفرينان بخش اصناف شروع خواهد شد و در روز ۱۰تيرماه در تهران با تقدير از واحدهاي نمونه صنعتي و معدني كشور به پايان خواهد رسيد. كه بلافاصله بعداز مراسم كشوري در استان نيز آيين گراميداشت استاني اين روز ملي برگزار خواهد شد./ب

 

 

برچسب ها: حماسه ، اقتصادی ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.