سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روزهای گرم تابستان؛

120 سامانه نشاط روزهای تعطیل شهروندان منطقه 22 را پربار می کند

حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان با رویکرد ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی ،120 سامانه نشاط را در بوستانهای بزرگ فرامنطقه ای و محلی محدوده شمال غرب پایتخت برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:  طرح برپایی سامانه های نشاط در تمامی مناطق تهران طبق دستور العمل اداره کل فرهنگی شهرداری تهران اجرا و طی آن برنامه های متنوع تفریحی ورزشی برای شهروندان اجرا می شود. برپایی این سامانه ها با همکاری و مشارکت ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی 4 گانه و مدیریت محله ها از 15 اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس یک بوستان بزرگ از هر محله، پنجشنبه ها، جمعه های هر هفته میزبان شهروندانی خواهد بود که برای پر کردن اوقات فراغت خود و خانواده هایشان به بوستانها مراجعه می کنند.  
 
وی ادامه داد: افزون بر بوستانها بزرگ محلی، بوستان جوانمردان ایران، دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران از جمله مجموعه های تفریحی گردشگری هستند که امسال میزبان برگزاری سامانه های نشاط منطقه 22 خواهد بود.
 
مرادی افزود:  برگزاری برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی نظیر موسیقی، نمایش، مسابقات ورزشی فرهنگی با اهدای جوایز به برگزیدگان همچنین برپایی غرفه های مختلف، تقدیر از نخبگان، تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و ... از جمله اقداماتی است که در قالب سامانه های نشاط منطقه 22 صورت می گیرد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.