سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام یگانگی؛

سوار کاران سراسر کشور در نوروز آباد می تازند

مسابقات سوار کاری جام یگانگی طی روزهای 10 تا 14 تیر در مجموعه سوار کاری نوروز آباد برگزار می شود و سوار کاران در آن می تازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، فدراسیون سوار کاری رقابت های پرش با اسب جام یکانگی را به صورت سراسری طی روزهای دهم تا چهاردهم تیر در مجموعه سوار کاری نوروز آباد برگزار خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: سوار کارانی که قصد حضور در این مسابقات را دارند تا 8 تیر مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند
 این گزارش  می افزاید:  ورودی این رقابتها شامل نونهالان، نوجوانان و جوانان 50 هزار تومان اسب زایچه ایران 90 هزار تومان – نونهالان و نوجوانان  رده B 50  هزار تومان رده 120 سرعت بزرگسالان 80 هزار تومان ، جوانان رده B 60 هزار تومان،  رده 125 بزرگسالان 90 هزار تومان رده 130 بزرگسالان صد هزار تومان، جام 125 دویست و پنجاه هزار تومان ، شش مانع پیاپی 80 هزار تومان مالکین صد هزار تومان می باشد.

در ادامه گزارش آمده است: برای این رقابت ها کاست بیمه ورزشی و ارائه کارت سلامت از سوی اداره شبله دامپزشکی استانها الزامی است و در صورت عدم ارائه آنها از حضور سوار کار ممانعت می شود و با توجه به اینکه این مسابقات اردو ندارد کلیه هزینه ها بر عهده سوار کار است و به خاطر کمبود با کسی است ، مالکین باید با مدیریت مجموعه در این خصوصی هماهنگ باشند.
 
در پایان گزارش خاطر نشان کرد: مسابقات پرش با اسب یکی از زیر مجموعه های سوار کاری، طرفداران بی شماری در کشور دارد و بیشتر در اکثر مناطق میهن مان برگزار می شود./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.