سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ جهانی والیبال/ ایتالیا - ایران

نخستین تمرین تیم ملی در سالن مسابقه

تیم ملی والیبال عصر دیروز سه شنبه نخستین تمرین خود را در سالن مسابقه دو تیم ایران و ایتالیا برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سالن والیبال  پالاکاسای شهر مودنا ایتالیا عصر دیروز میزبان ملی پوشان والیبال کشورمان برای تمرین بود.
سرمربی تیم ایران در ابتدای این جلسه تمرین در سخنان کوتاهی اهداف بازی ایران در برابر ایتالیا را تشریح کرد و انتظارات از هر بازیکن را بیان داشت.
خولیو ولاسکو همچنین نحوه تمرین تیم ملی در جلسات باقی مانده تا دیدار نخست ایران و ایتالیا تشریح کرد و در ادامه بازیکنان زیر نظر او تمرینات را آغاز کردند.بازیکنان ابتدا به گرم کردن خود پرداختند سپس در دو گروه تقسیم که یک گروه کار با وزنه و گروه دیگر کار با توپ را آغاز کرد.
شهرام محمودی، عادل غلامی، سعید معروف، رحمان داوودی، فرهاد ظریف، امیر غفور،آرش کمالوند، مهدی مهدوی، آرمین تشکری و علیرضا مباشری در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند ، فرهاد قائمی و سید محمد موسوی به دلیل مصدومیت در این تمرین نبودند.
تیم ملی والیبال ساعت 20 به وقت ایتالیا و ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران روز هفتم تیرماه در سالن پالاکاسای مودنا به مصاف ایتالیا خواهد رفت. بازی دوم در شهر ساساری ایتالیا برگزار خواهد شد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.