سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با آغاز مرحله دوم غربالگري؛

اعزام گروه هاي پزشکي به 700 منطقه روستايي استان کردستان

جانشين بسيج جامعه پزشکي استان کردستان، خبر داد؛ هم اکنون تيم هاي اعزامي از گروه هاي پزشکي ما در 700 روستاي استان کردستان مشغول به انجام طرح ويزيت رايگان هستند.

دکتر شاپور رمضاني، جانشين بسيج جامعه پزشکي استان کردستان، در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به آغاز طرح غربالگري (ويزيت رايگان) در سه ماهه دوم خبر داد و گفت: طرح ويزيت رايگان غربالگري استان کردستان در سه ماهه دوم، امروز آغاز به کار کرده است.

وي در ادامه افزود: اعزام تيم غربالگري به روستاهاي محروم تابع، بسته به تخصص مورد نياز پزشکان که عضو بسيج جامعه پزشکي هستند يا اينکه پزشکان همکار در قالب طرح چهره به چهره مشغول به کار مي شوند.

رمضاني به آمار غربالگري سه ماهه اول سال جاري اشاره کرد و گفت: در اين راستا، در سه ماهه اول طرح غربالگري حجمي حدود 3 هزار نفر بوده است که از اين تعداد 270 بيمار توسط پزشکان در مطب ويزيت شده اند.

بسيج جامعه پزشکي استان، در خصوص طرح ويزيت رايگان در 3 ماهه دوم خبر داد و گفت: امروز اين طرح غربالگري (ويزيت رايگان)همچنين برپايي بيمارستان صحرايي که مقدر است در تاريخ 14 تا 17 تير مشغول به کار شوند، آغاز شده است.

وي به اعزام تيم گروه پزشکي به 700 روستاي استان کردستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون تيم هاي ما در حال انجام طرح غربالگري در 700 روستا هستند که در اين راستا، تعدادي از بيماران به خود بيمارستان و تعدادي هم به مطب پزشکان ارجاع داده مي شوند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.