سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران؛

انجام احکام الهی تنها راه تقرب به امام عصر(عج) است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: برای نزدیک شدن به امام زمان(عج) راهی جز انجام واجبات و ترک محرمات و انجام احکام الهی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی اظهار داشت: اگر تصور می‌کنیم برای نزدیک شدن به امام زمان(عج) می‌توانیم راه چند ساله را یک شبه طی کنیم اشتباه می‌کنیم؛ برای طی کردن این مسیر هیچ مسیری جز آن مسیری که مراجع به ما نشان داده‌اند وجود ندارد و آن ترک محرمات و انجام واجبات است.

وی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند اگر از نماز، دین و کار خود کم بگذارند و در اموال بیت‌المال و در رابطه با خدا و ولی مسلمین درست رفتار نکنند، می‌توانند راجع به امام زمان(عج) میدان‌دار و دکان‌دار باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: کسانی که در برابر گناه‌های پیش‌پاافتاده نمی‌توانند خود را نگه دارند، چگونه راجع به وجود امام زمان(عج) سخن می‌گویند؟

وی با بیان اینکه از شعار امام زمان(عج) و یا امور مربوط به ایشان به عنوان ابزار سیاسی برای انتخابات یا غیر آن استفاده می‌شود، اضافه کرد: امام صادق(ع) فرمودند که امر غیبت مانند قیامت است و جز خدا احدی از آن مطلع نیست و فرمودند؛ هرکس که وارد این امر شد حتماً بگویید که دروغگو است./س

برچسب ها: قم ، احکام ، راه تقرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.