سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سریال سازی در تلویزیون باید تقویت شود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت :تلویزیون باید قدم در راه سریال سازی را محکم بردارد و با ساخت چنین تولیداتی می تواند مخاطب خود را پای تلویزیون داخلی نگه دارد .

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تعدد شبکه های تلویزیون گفت :ما در یکی دوسال اخیر شاهد این موضوع هستیم که رسانه ملی برنامه های خوبی را در راستای افزایش شبکه های تلویزیونی انجام داده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با راه اندازی شبکه هایی با نمایش تولیدات سینمایی ایران و جهان توانسته فضای نمایش را برای مخاطب خود گسترده کند و این حرکت در صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران کاری ارزشمند تلقی می شود .

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اضافه کرد :با وجود گسترش ماهواره در جامعه امروزی تلویزیون رقیبی جدی به نام ماهواره را در پشت سر خود می بیند برای اینکه رسانه ملی از ماهواره عقب نماند و بتواند همچنان مخاطبین خود را حفظ کند نیاز به اعمال تدابیری ویژه دارد .

عباسی در خاتمه اظهار داشت :تلویزیون با تولید تله فیلم و نمایش انبوه تولیدات سینمایی قادر نخواهد بود با ماهواره مقابله کند و رسانه ملی برای اینکه بتواند در این مسیر حرکت عقب گردی نداشته باشد باید قدم در راه سریال سازی را محکم بردارد و با ساخت چنین تولیداتی می تواند مخاطب خود را پای تلویزیون داخلی نگه دارد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.