سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس به وسیله یک پیامک ناشناس تهدید شد

پس از اعلام برکناری رویانیان پیامک های تهدید آمیزی به دست محمود خوردبین که یکی از گزینه های مدیریت باشگاه پرسپولیس است، رسید.

محمود خوردبین که نامش به عنوان گزینه جانشینی رویانیان به گوش می خورد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص پیامک های تهدید آمیزی که به دستش رسیده اظهار داشت: پیامک های مشکوکی از شب گذشته تا کنون به دستم رسیده. این درحالی است که من هنوز هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشته ام. متاسفم که این اتفاقات در فوتبال حرفه ای کشورمان به وقوع می پیوندد. از طریق مراجع قانونی این ماجرا را پیگیری خواهم کرد.
 
وی افزود: در هیچ شرایطی از اعلام نظرات خود نمی ترسم. اینکه امروز در مقابل باشگاه پرسپولیس عده ای از هواداران اعتراض خود را نشان دادند بدون برنامه ریزی به وجود نمی آید. چهره برخی از این افراد برایم شناخته شده بود. اما این افراد باید بداندد تهدیدها و شعارهایشان برایم بی معنی است. این در حالی است که هواداران واقعی پرسپولیس حق دارند اعتراض کنند. شاید در نظر آنها حضور رویانیان به سود تیم محبوبشان است. جلسه امروز به دلیل عدم حضو رویانیان برگزار نشد. هر زمانی که وی حضور داشته باشد مذاکره ایانجام می دهیم تا صحبت های رویانیان را هم بشنویم.
 
**آقای رویانیان: از هر دستی بدهی، از همان دست پس می گیری
 
خوردبین اظهار داشت: در طی صحبت هایی که در گذشته با رویانیان داشتیم به من گفت چند وقت می خواهی در باشگاه پرسپولیس بمانی؟ این حرف برای من که موهایم را برای پیشرفت باشگاه سفید کردم بسیار سخت و غیرقابل هضم بود. اکنون که پس از گذشت نزدیک به 2 سال به رویانیان گفتند از باشگاه برو، حال آن روز من را هنگام شنیدن این حرف می فهمد.
برچسب ها: پرسپولیس ، خوردبین ، تهدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.