سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام پيش شرط هاي معارضين سوري براي شرکت در "ژنو 2"

"سليم ادريس" فرمانده گروه تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" در مصاحبه اخير خود با خبرنگار "صداي روسيه" از پيش شرط هاي معارضين سوري براي شرکت در کنفرانس "ژنو 2" سخن گفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه ؛ ادريس در مصاحبه با خبرنگار "صداي روسيه " در مورد پيش شرط هاي معارضين سوري سخن گفته و  مدعی شده : "نخستين پيش شرط ما آنست که "بشار اسد" رييس جمهور سوريه از قدرت کناره گيري کند. دومين پيش شرط نیز  آنست که معارضين سوري باید بيشترين کرسي را در دولت انتقالي از آن خود نمايند." 

وي در پاسخ به پرسش خبرنگار صداي روسيه که تروريست هاي سوري سلاح هايشان را از کدام کشور مي گيرند اظهار داشت "متاسفم، من يک نظامي هستم و نمي توانم چنين اطلاعات محرمانه اي را در اختيار شما بگذارم تنها مي توانم بگويم که اين سلاح ها از منابع مختلفي بدست ما مي رسند." 

در بخشي از اين مصاحبه خبرنگار ادريس را به تمسخر مي گيرد و اظهار مي دارد "شما چگونه مدعي پيشرفت تروريست هاي سوري هستيد در حالي که کنترل اکثر فرودگاه هاي سوريه در اختيار ارتش دولتي سوريه است (؟!)

سليم ادريس همچنين اذعان کرد که تروريست هاي خارجي براي کمک به تروريست هاي سوري به خاک سوريه اعزام شده اند و در اين باره افزود "نمي توانم حضور نيروهاي خارجي در سوريه را انکار کنم. " 
برچسب ها: سلیم ، ادریس ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.