سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

سرمایه گزاری 600میلیارد ریالی در خراسان شمالی توسط سرمایه گزاران کشوری

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: سرمایه گذاران کشوری و بومی 600میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان سرمایه گذاری می کنند.

محمد رضا باقری در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به همین منظور پارسال شرکت شهرک های صنعتی استان با 100 سرمایه گذار برای واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قرارداد منعقد کرده است.

وی گفت: 44 فقره از این تعداد قرارداد ساخت واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری 354 میلیارد ریال متعلق به سرمایه گذاران غیربومی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به اینکه این شرکت برای جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی در این استان مشکل اداری در واگذاری زمین ندارد، تصریح کرد: باید دستگاه های مرتبط برای آسان سازی امکانات برای سرمایه گذاری در ایجاد واحد های صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی همکاری دوچندان داشته باشند.

وی افزود: اکنون این شرکت در شهرک ها و نواحی صنعتی زیر پوشش خود در سطح استان، 500 هکتار زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده دارد.

باقری افزود: با توجه به تاکید رهبری در سفر به خراسان شمالی در سال گذشته مبنی بر این که توجه به کشاورزی استان باید جزو اولویت ها برای سرمایه گذاری قرار گیرد، با حمایت های سازمان جهادکشاورزی استان بیشترین جذب سرمایه گذار در بخش های ایجاد صنایع غذایی و تبدیلی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: هم اکنون در استان 14 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی مصوب وجود دارد و زمین در 13 شهرک و ناحیه آن در حال واگذاری به سرمایه گذار است./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.