سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای «هفت طبقه» در دو نوبت، تا پنج شنبه ششم تیر در تماشاخانه استاد انتظامی

نمایش «هفت طبقه» به کارگردانی »آتوسا راستی» و «بهرام سروری نژاد» از چهارم تا ششم تیر در دو نوبت 18:30 و 20:15 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران رو صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبری هنرمندان، نمایش «هفت طبقه» روایتگر داستانی ست که در آن شخصیت های نمایش به دنبال گمشده های خود در زمان می گردند و با اضطراب درگیر مسائل و مشکلات روزمره خود هستند. در میان آن ها تنها یک نفر خود را درگیر مشکلات نکرده، که در آخر تنها او در صحنه باقی می ماند... از بازیگران این نمایش می توان «ژاکلین آواره»، «آرزو افشار»، «هلیا جعفری»، «آتوسا راستی»، «سید بهرام سرورس نژاد»، «علیرضا صالحی»، «مجید علم بیگی»، «فرزین محدث»، «ناهید مسلمی»، «صنم نکو اقبال» و «خیام وقار کاشانی» را نام برد. از دیگر عوامل این مجموعه می توان؛ «صبا کاظمی» تهیه کننده، «سعید نقدزاده» مدیر تولید، «رضا مهدی زاده» طراح صحنه، «مهدی وجدانی» موسیقی، «سمیه فراهانی» و «عاطفه جعفری» طراح گریم اشاره کرد.
علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند از چهارم تا ششم تیر در دو نوبت 18:30 و 20:15 به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.