سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

برگزاری دوره دانش‌افزایی مبلغان محلی در ایرانشهر

دوره دانش‌افزایی ویژه مبلغان محلی به همت اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق، در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حجت‌الاسلام الله‌بخش رشیدی اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های مبلغان محلی در منطقه و ضرورت آشنا سازی آنان با مباحث علمی و معرفتی به منظور پاسخگویی به نیازهای دینی و مذهبی مردم منطقه و شبهات مطروحه این دوره آموزشی برگزار شده است.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق افزود: طرح مبلغان بومی یا ملاهای محلی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق از سال 1382 با هدف پوشش تبلیغی مناطق محروم منطقه جنوب شرق کشور و بر عهده‌گیری امورات شرعی مردم این مناطق آغاز به کار کرد .

رشیدی ادامه داد: با توجه به ضرورت آشنا سازی مبلغان بومی با مسائل و شبهات جدید و ارتقا سطح معلومات علمی و معرفتی آنان به منظور پاسخگویی به نیازهای دینی و مذهبی جامعه طی فواصل زمانی با حضور اساتید مطرح و برجسته کشوری دوره‌های دانش‌افزایی برگزار می‌شود.

وی گفت: مبلغان بومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق طی دو ترم که در مجموع 9 ماه به طول می‌انجامد آموزش‌های لازم را بر اساس سرفصل‌های مصوب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فرا می‌گیرند و به مناطق محل سکونت اعزام می‌شوند.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق خاطرنشان کرد: اعزام مبلغان بومی در قالب گروه‌های تبلیغی به سبب همفکری و هم‌افزایی در کیفیت و کمیت تبلیغ و ایجاد و تقویت حس همکاری و همدلی در بین مبلغان، اثربخش بوده و شاهد نتایج ارزشمند آن هستیم./ب

برچسب ها: دوره ، مبلغان ، محلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.