سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

راه اندازی سامانه کنترل طرح بنزین سازی پالایشگاه اصفهان

رئیس تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اصفهان از راه اندازی سامانه کنترل طرح بنزین سازی پالایشگاه اصفهان به صورت تمام الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان احمد نوری اظهار کرد : این سامانه با سامانه کنترل نیوماتیک پالایشگاه قدیم بسیار متفاوت است و بنابر این تغییرات عمده ای را در این واحد صنعتی ایجاد خواهد کرد .

وی در خصوص وضعیت کنترل ولو های مجتمع بنزین سازی نیز توضیحاتی داد و گفت : با تشکیل تیم تخصصی داخلی توانستیم عیب یابی وضعیت کنترل ولو ها را برای اولین بار در خاورمیانه و با کمترین هزینه انجام دهیم و از به تعویق افتان طولانی مدت راه اندازی جلوگیری کنیم در حالی که پیش از این مجبور بودیم قطعات را به محل شرکت سازنده آن در آلمان ارسال کنیم که با این کار معادل حدود دو میلیارد ريال ارز از کشور خارج می شد.

مهندس ابزار دقیق که از اعضای اصلی این تیم بود گفت : دو مدل پوزیشنر های هارت و فیلد پاس دارای عیوب خاصی بودند که تا کنون موارد زیای از این نمونه اصلاح و مورد استفاده قرار گرفته است .

لیلا جعفری هدف از انجام این کار را بهره گیری از تخصص متخصصان داخلی ، قطع وابستگی به کشور های اروپایی و تهیه آن در کمترین زمان ممکن عنوان کرد و گفت : این موضوع افتخاری برای شرکت پالایش نفت اصفهان محسوب می شود و صرفه اقتصادی آن در طول سالها بیشتر مشخص خواهد شد ./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.