سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

شناسایی 790 بيمارصعب العلاج درخراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اعلام کرد: 790بيمارصعب العلاج خراسان جنوبی شناسائي شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ سيدجواد رضوي گفت: طرح شفا در راستای کمک به بیماران صعب‌العلاج نیازمند كه متحمل هزینه‌های سنگین درمانی شده‌اند، در سطح استان اجرا می‌شود.

رضوی افزود: در حال حاضر790 بیمار صعب‌العلاج در سطح استان شناسایی شدند که از این تعداد 154 بیمار سرطانی، 66 بیمار دیابتی، 229 بیمار اختلالات شدید حرکتی و استخوانی، 178 بیمار قلبی و عروقی و 23 بیمار حاد عفونی هستند.

وي اظهار کرد: مردم خير و نوع دوست استان مي توانند با مشاركت در اين طرح به عنوان حامی با پرداخت حداقل 30 هزار تومان به صورت ماهانه در اين امر خداپسندانه شريك شوند.

مديركل كميته امداد خراسان جنوبی به اهداف اجراي طرح شفا اشاره كرد و ایجاد بستر مناسب برای فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی، شناسایی بیماران صعب‌العلاج تحت حمايت ، ایجاد ارتباط عاطفی بین بیمار و حامی، بررسی نوع درمان و برآورد هزینه‌های درمانی و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای حمایت از بیماران مورد نظر را از اهداف این طرح عنوان كرد.

رضوي هدایت و اطلاع‌رسانی به حامیان و معرفی بیماران نیازمند ، ارتباط با مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، خیریه و سایر مراکز به منظور پیگیری و درمان بیماران نیازمند را از ديگر اهداف طرح شفاء عنوان كرد و افزود: در حال حاضر 517 حامی در اين طرح كميته امداد خراسان جنوبي همکاری دارند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.