سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

ساماندهی پرونده الکترونیکی سلامت مشاغل کشور

پرونده الکترونیکی سلامت مشاغل کشور ساماندهی می شود.

معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با راه اندازی سامانه الکترونیکی سلامت مشاغل، پرونده سلامت مشاغل کشور تا ابتدای مهرماه سال جاری ساماندهی می شود.
رضا غلامی گفت: هم اکنون این طرح به صورت آزمایشی در برخی استان های کشور در حال اجراست و مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت نیز در حال تکمیل زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری اجرای این طرح است.
وی کاهش هزینه های دسترسی به اطلاعات سلامت، افزایش دسترسی به اطلاعات سلامت بدون محدودیت زمانی و مکانی، کاهش خطای ارائه خدمات سلامت، کاهش هزینه های مدیریتی خدمات سلامت، افزایش نظارت و کنترل برکیفیت خدمات سلامت و نظارت بر حسن اجرای قوانین مربوط به امور پزشکی را از مزایای اجرای این طرح اعلام کرد.
معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با اصلاح آئین نامه 13 علوم پزشکی که به تصویب شورای عالی امنیت ملی و سلامت ملی غذا رسیده است در بازرسی ها برای کنترل بهداشتی واحدهای مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی با متخلفان بهداشتی برخورد شدیدتری می شود.
معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرکز بهداشت بروجن از روند اجرای قوانین ومقررات بهداشت محیط و نحوه کنترل و نظارت برمراکز تهیه وتوزیع موادغذایی واماکن عمومی دیدن کرد و به بررسی مشکلات این مرکز پرداخت.
غلامی در ادامه دیدار خود از واحدهای عرضه توزیع اقلام خوراکی واقع در محور بروجن به لردگان به خوزستان، از کارگاه های گز سازی شهر بلداجی و مراکز عرضه مواد غذایی واقع در امامزاده حمزه ابن علی بلداجی دیدن کرد./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.