سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازي پارک چمران کرج براي دومين نمايشگاه گل و گياه

مديرعامل سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري کرج از آماده سازي پارک شهيد چمران کرج براي برپايي دومين نمايشگاه بين المللي گل و گياه اين کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ عباس زارع با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به استقبال مطلوب بخش خصوصي از اولين نمايشگاه گل و گياه کرج در سال گذشته، به منظور ايجاد انسجام در امور و انجام اقدامات براي نمايشگاه امسال، کارگروه و کميته هاي مختلفي از جمله کميته برگزارکننده، فني و اجرايي، اسپانسرينگ و مالي با حضور نيروهاي کارشناس و توانمند راه اندازي مي شود.
وي با بيان اينکه حضور شرکت هاي خارجي در زمينه گل و گياه در نمايشگاه ضروري است، عنوان کرد: در حال حاضر عمليات آماده سازي فضاي فيزيکي نمايشگاه در محل باغ گلهاي پارک چمران کرج در حال انجام است.
مديرعامل سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري کرج، ادامه داد: بهسازي و بازسازي سرويس هاي بهداشتي، افزايش ظرفيت پارکينگ نمايشگاه، اخذ بليط ورودي از شهروندان به منظور افزايش امکانات و خدمات مطلوب تر نسبت به نمايشگاه سال گذشته از جمله اقدامات براي دومين نمايشگاه بين المللي گل و گياه کرج در سال جاري است.
وي با اشاره به حضور ميهمانان از شهرها و استانهاي مختلف کشور طي زمان برپايي نمايشگاه در کلانشهر کرج، تصريح کرد: به منظور تسهيل در تردد شهروندان، طبق برنامه ريزي درصدد هستيم درب شمالي نمايشگاه را براي شهروندان فعال کنيم.
زارع در پايان خاطرنشان کرد: دومين نمايشگاه بين المللي گل و گياه کرج طبق برنامه ريزي از 12 تا 16 شهريورماه سال جاري در محل باغ گل هاي پارک چمران برپا مي شود./ز
برچسب ها: پارک ، چمران ، نمایشگاه ، گل ، گیاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.