سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

برگزاری همایش بزرگ خیرین کشتی شهرستان همدان با حضور مسولین ، بزرگان کشتی کشور و خیرین کشتی همدان

همایش بزرگ خیرین کشتی شهرستان همدان با حضور مسولین و بزرگان کشتی کشور و خیرین کشتی همدان برگزار خواهد شد.

رییس هیات کشتی شهرستان همدان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  همدان گفت: كشتي شهرستان همدان به تازگی راه اندازی شده است و در این مدت چهار ماهه تلاش كرده ایم تا با سروسامان دادن به وضعیت گذشته كشتي را در اين شهرستان رونق ببخشيم.
وی افزود: در اولین کاری که در هیات صورت گرفت اقدام به تشکیل مجع هیات خیرین کشتی نمودیم و از بزرگان کشتی و خیرین برای حضور در این مجمع دعوت بعمل آمد .
جواد نوروزی اظهار داشت : با حمایت خیرین کشتی دوست همدان تشک های جدید در خانه کشتی نصب شد و سکوی تماشاگران به ظرفیت 300 نفر، پرده های برقی جهت تقسیم برنامه تمرینی رده های سنی نیز در حال نصب است.
وی افزود: تاکنون با حمایت این مجمع کارهای خوبی در زیرساخت های خانه کشتی همدان صورت گرفت و امکانات قدیمی و فرسوده این سالن جمع آوری شد.
رییس هیات کشتی شهرستان همدان تاکید : روز دوازدهم تیرماه برای شناسایی خیرین کشتی دوست و پیشبرد اهداف این مجمع همایش بزرگ خیرین کشتی شهرستان همدان با حضور مسولین و بزرگان کشتی کشور از جمله رسول خادم ، امیر عفراتی و علیرضا دبیر و خیرین کشتی همدان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت : در گام بعدی برای تقویت هیات و پشتوانه سازی مسعود مصطفي جوكار نايب قهرمان المپيك ۲۰۰۴ آتن را به عنوان مدير آكادمي كشتي آزاد همدان منصوب نمویم و امیدواریم با انتخاب ایشان و بهره گیری از مربیان جوانی چون بیگلر بیگی و جگر گوشه بتوانیم کشتی شهرستان همدان را به روزهای اوج خود باز گردانیم.
نوروزی اضافه كرد: آكادمي كشتي همدان هفته اي سه جلسه به آموزش استعدادهاي كشتي در رده هاي سني نونهالان و نوجوانان مي پردازد و در كنار اين آكادمي، طرح استعداديابي نيز در حال انجام است.
وي اظهار داشت:هم اكنون ۲۵ كشتي گير مستعد عضو آكادمي كشتي همدان هستند و در قالب برنامه بازديد از باشگاه هاي كشتي قصد داريم استعدادهاي بيشتري را به آكادمي معرفي كنيم.
رییس هیات کشتی شهرستان همدان اضافه كرد:اين آكادمي مجهز به امكانات پيشرفته است و برنامه اي زمانبندي شده در قالب كوتاه مدت و بلند مدت براي موفقيت كشتي گيران آموزش ديده در نظر گرفته ايم. /ع
 
برچسب ها: همایش ، خیرین ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.