سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

هفت پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در شهر سمیرم فعال می شود .

همزمان با تابستان 1392 و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی ، هفت پایگاه اوقات فراغت در شهر سمیرم فعال می شود .

مصطفی پیرمرادیان کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : دانش آموزان متقاضی شرکت در کلاسهای تابستانی اوقات فراغت می توانند جهت شرکت به مدارس شهید فهمیده ، صداقت ، بانو صادقی ، آمنه ، کانون طلوع اندیشه و کنون بهار اندیشه مراجعه کنند .

وی افزود : ثبت نام برای کلاس های اوقات فراغت با عنایت به اقتصاد مقاومتی و توجه به اصل خودگردان بودن پایگاهها اقدام می شود .

این کارشناس با بیان اینکه کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی به مدت دو ماه از اول تیرماه شروع می شود و سی و یکم مرداد ماه پایان می پذیرد. اذعان داشت : در برگزاری این کلاس ها غنی سازی اوقات فراغت ، رشد همه جانبه شخصیت ، ارتقای دانش و بینش اقتصادی علمی اجتماعی و مهارتی دانش آموزان هدف محوری قلمداد می شود .

پیرمرادیان تصریح کرد : برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی در ستاد اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در شهر سمیرم در عناوین فرهنگی قرانی هنری و مهارتی برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد : مهمترین نقطه قوت کلاسهای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی در سال 1392 ، بهره گیری گسترده از فضاهای ورزشی برای اولین بار علاوه بر استفاده از فضا های موجود است ./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.