سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

وجود 1۲ هزار مددجو در خانواده کمیته امداد آمل

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از وجود ۶۵۰۰پرونده و پذیرش بیش از 1۲ هزار مددجوی تحت پوشش در خانواده کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: 5 هزار پذیرش جدید موردي و تقاضاي زير پوشش پارسال در این نهاد داشتیم که با این وجود هم‌اکنون بیش از 1۲ هزار مددجو در حال دریافت خدمات مختلف از کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان هستند.

وی با اعلام اینکه به طور میانگین ماهانه 417 نفر در پارسال به خانواده کمیته امداد این شهرستان افزوده شدند، افزود: در مقابل افرادی نیز به دلیل خودکفایی و رسیدن به توانايی مالی از جمعیت این خانواده بزرگ خارج شده و می‌توانند بر روی پای خود بایستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل تصریح کرد: در مجموع بیش از۶هزار و ۵۰۰ پرونده مددجویان کمیته امداد در این شهرستان وجود دارد.

علیپور با اشاره به بیمه تامین اجتماعی مددجویان این نهاد افزود: در بخش بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و بیمه تامین اجتماعی حجریان طرح اشتغال‌زایی در سال گذشته بیش از 4 میلیارد و 526 میلیون ریال هزینه شد.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل، مددجویان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی این نهاد از سوابق بازنشستگی و خدمات درمان نیز بهره می‌برند.

برچسب ها: وجود ، مددجو ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.