سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تروريست‌هاي سوري از دريافت سلاح هاي خارجي در "چند روز" آينده خبر دادند

گروه موسوم به "ائتلاف ملي مخالفان سوريه" جريان اصلي معارضين سوري اظهار داشته که انتظار دارد تا سلاح هاي خارجي ظرف مدت چند روز آينده از مرزهاي شمالي و جنوبي سوريه به دست تروريست هاي سوري برسد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  حريت، "خالد خوجه" از هماهنگ کنندگان دولت ترکيه که با معارضين سوري در ارتباط است در مصاحبه با روزنامه "حريت" چاپ ترکيه در اين باره اظهار داشته است "دو منطقه مرزي وجود دراند که ما از طريق آنها مي توانيم سلاح هايمان را بدست تروريست هاي سوري برسانيم. يکي از منطقه مرزي در شمال و ديگري از منطقه مرزي جنوب سوريه. ما هرگز قادر نخواهيم بود سلاح ها را از مرز لبنان به دست تروريست هاي سوري برسانيم چرا که نيروهاي جنبش "حزب الله" لبنان در آن منطقه مستقر هستند. انتظار داريم تا از طريق مرزهاي شمالي و جنوبي اسلحه ها بدست تروريست هاي سوري برسد." اين مقام دولت ترکيه در ادامه حمايت آشکار خود از تروريست هاي سوري افزوده است که انتظار دارد تسليحات در عرض هفته جاري بدست تروريست هاي سوري برسد.

وي همچنين در ادامه با اشاره به ارسال تسليحات سنگين ضد تانک و ضد هوايي براي تروريست هاي سوري افزوده است "براي ما مهم نيست که چه دولتي سلاح ها را به دست تروريست هاي سوري مي رساند ارسال فوري اين سلاح ها براي آنان در صدر اولويت هاي ماست." 

کشورهاي غربي و همچنين کشورهاي عربي عضو محور ارتجاع عرب در نشست اخير خود در دوحه که تحت عنوان گروه موسوم به "دوستان سوريه" برگزار شده بود از ارسال "فوري" سلاح براي تروريست هاي سوري حمايت کردند. 
برچسب ها: تروریست ، سوری ، سلاح ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.