سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا؛

یاسین باقری برای عنوان قهرمانی به جنگ پولاد سرد می رود

در چهل و چهارمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا،دیگر نماینده کشورمان یاسین باقری برای رقابت با رقیبان خود برای کسب عنوان قهرمانی به روی تخته خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: پس از پشت سر گذاشتن ۲ روز از رقابت های قهرمانی آسیا، جابر بهروزی در دسته ۶۹ کیلو گرم،رسول تقیان دسته ۷۷ کیلو گرم و سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۸۵ کیلو گرم کشورمان توانستند تا به امروز ۶ مدال طلاو ۲ نقره را از آن خود کنند.

گفتنی است: در روز سوم از این رقابت ها یاسین باقری دیگر نماینده ملی پوش کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی وتصاحب مدال خوش رنگ طلا یک ضرب و دو ضرب دسته ۹۴ کیلو گرم به روی تخته میرود.

شایان ذکر است: یاسین باقری در سال ۲۰۱۱ در رقابت های جوانان جهان عنوانی بهتر از ششمی را با رکورد مجموع ۳۵۶ کیلو گرم را نتوانست در کارنامه کاری خود ثبت کند. 

این نماینده ۹۴ کیلو گرم کشورمان در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران رقابت با پولاد سرد با دیگر رقبای خود به روی تخته خواهد رفت.

در پایان: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز ۳۱ خرداد تا ۵ تیر ماه سال جاری به میزبانی آستانه قزاقستان در حال برگزاری است و تیم ملی ایران که سال گذشته پس از ۹ سال عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد، به عنوان مدافع قهرمانی در این رقابت ها با ملی پوشان جوان در این مسابقات حاضر شد./آق
برچسب ها: باقری ، آسیا ، پولاد سرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.