سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیباترین ارتباط الهی؛

در شوق انتظار برگزیده ترین مخلوق پرودگار

کارشناسان امور فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور از اعمال نیمه شعبان، فضیلت و ثواب به جا آوردن نماز امام زمان (عج) دراین ایام خبر داد.

حیرانی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: خواندن دو رکعت نماز به نیت امام زمان (عج) ، در هر رکعت یک حمد و یک توحید در هنگام خواندن حمد هنگام به جا آوردن ذکر ایاک نعبد و ایاک نستعین تکرار 100 مرتبه ی این ذکر به جا آوردن 7 مرتبه ذکرهای رکوع و سجده در هر دو رکعت ثواب و فضیلت بسیار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: پس از خواندن دو رکعت نماز امام زمان(عج) به جا آوردن تسبیحات حضرت زهرا(ع) و ذکر صلوات ثواب و فضیلت بسیار دارد.
حیرانی با اشاره به اعمال دیگر ایام نیمه شعبان گفت: زیارت و حضور در مسجد جمکران ، خواندن چهار رکعت نماز که شامل نماز دو رکعتی، دو رکعت اول به نیت نماز تحیت مسجد، خواندن یک حمد و 7 مرتبه قل هو الله احد، و به جا آوردن 7 مرتبه ذکر های رکوع و سجده دارای ثواب و فضیلت بسیاری است.
وی ادامه داد: خواندن دو رکعت نماز امام زمان (عج) وبه نیت ایشان درهر رکعت یک حمد و یک توحید، 100 مرتبه ایاک نعبد و ایاک نستعین ، یک بار لا اله الله ، تسبیحات فاطمه الزهرا(س) ، 100 مرتبه ذکر صلوات در مسجد جمکران برابر ثواب خواندن 2 رکعت نماز در خانه خدا است.
حیرانی در پایان با اشاره به اعمال دیگر نیمه شعبان افزود: انجام دادن غسل نیمه شعبان و غسل آقا امام زمان(عج) به نیت سلامتی و ظهور ایشان و به جا آوردن ذکر صلوات ونمازهای خاص این روز از اعمال پر فضیلت و پر ثواب نیمه شعبان است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.