سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور وزیرارشاد در استان کرمان؛

اولین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در رفسنجان افتتاح می شود

مدیر کل ارشاداستان کرمان از افتتاح اولین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در رفسنجان با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کرمان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از اداره کل ازشاد استان کرمان، "‌احمد سعیدی " با بیان این مطلب افزود: همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) روز دوشنبه این آیین با حضور جمعی از ناشران، نویسندگان و اهالی فرهنگ هنر و مسوولان استانی و محلی در سالن زکریا رفسنجان برگزار خواهد شد. 
به گفته وی در این نمایشگاه جمعی از ناشران کشور نیز حضور دارند و محصولات خود را ارائه می کنند. 
سعیدی افتتاح کتابخانه در مسجد امام حسین(ع) شهر کشکوئیه رفسنجان را از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیرارشاد به استان کرمان برشمرد. 
مدیر کل ارشاداستان کرمان یادآور شد: این نمایشگاه کتاب یازدهمین نمایشگاه کتاب است که در چهارسال گذشته در استان کرمان افتتاح شده است. 
این آیین عصر سوم تیر ماه از ساعت 17 در سالن شهید زکریای رفسنجان برپا می شود. 
سعیدی در خاتمه سخنرانی وزیر ارشاد، ارائه گزارش مدیر کل ارشاد استان، اجرای گروه سرود ناشنوایان رفسنجان، اجرای موسیقی توسط هنرمندان این شهرستان، و همچنین رونمایی از تعدادی از کتب نویسندگان رفسنجانی را از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب رفسنجان عنوان کرد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.