سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه برنامه هاي انتخاباتي حزب مرکل

حزب دموکرات مسیحی آلمان با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، با وعده های تازه اقتصادی و عمرانی جلو آمد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی دویچه وله، سه ماه مانده به انتخابات آلمان حزب آنگلا مرکل برنامه های خود را معرفی کرد. این برنامه ها شامل وعده هایی درباره تخصیص بودجه برای یک رشته طرح های اجتماعی جدید، متعهد بودن به حفظ حداقل دستمزد برای کارگران و مهار افزایش اجاره بهای مسکن است.
حزب مخالف سوسیالیست که در نظرسنجی ها از حزب حاکم عقب تر است این برنامه ها را غیرواقع بینانه خواند.
حزب دموکرات مسیحی بیانیه خود را در صد و بیست و هفت صفحه ارائه کرده است که در آن به مزایای مالی و اقتصادی و طرح های عمرانی از جمله ساخت جاده اشاره شده است.
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در این باره گفت:«این بیانیه به نحوی تنظیم شده است که هیچ فشاری را بر اقتصاد کشور یا شهروندان تحمیل نمی کند».
برخی از نمایندگان حزب ائتلافی با حزب حاکم درباره بخش هایی از این برنامه تردید دارند.
هورست سیهوفر رئیس اتحادیه سوسیال مسیحی آلمان (CSU) در جلسه معرفی برنامه های انتخاباتی حزب حاکم اذعان کرد که این برنامه به بهبود درآمدهای مالیاتی متکی است اما انتقادهای موجود از آن را رد کرد.
مرکل نیز انتقادها را از این برنامه انتخاباتی رد کرد. حزب او در انتخابات قبلی وعده های متعددی مطرح کرد که تحت تاثیر بحران اقتصادی اروپا کاملا محقق نشد. در عین حال میزان مقبولیت مرکل در نظرسنجی ها همچنان بالا است.
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: بین الملل ، مرکل ، آلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.