سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ادامه تلاطم در بازار سکه و طلا مشهد

دیروز هم قیمت سکه و طلا در بازار مشهد به روند نزولی خود ادامه داده و کاهش قابل توجهی تاکنون داشته است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  ، روند کاهشی قیمت سکه و طلا همچنان در داخل کشور و شهر مشهد ادامه دارد و بر اساس نظر کارشناسان این حوزه این جریان همچنان ادامه خواهد داشت.

باقر معبودی نژاد، رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در چند روز گذشته، نرخ جهانی طلا با افت قیمت شدیدی روبه رو شد که این افت قیمت سبب ایجاد ثبات در بازار داخلی شد.

وی با بیان اینکه تغییرات قیمت طلا یک مسئله جهانی است، افزود: در حال حاضر طلای داخلی از نرخ جهانی کمتر است که امیدواریم در روزهای آتی این روند کاهشی ادامه یابد.

بر اساس این گزارش روز گذشته، شنبه یکم تیرماه، سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 126هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و 100هزار تومان، نیم سکه 578هزار تومان، ربع سکه 358هزار تومان و سکه گرمی 258هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 102 هزار و 840 تومان، هر مثقال طلا 455هزار و 500 تومان و انس جهانی1299 دلار و 60سنت قیمت‌گذاری شد.

این در حالی است که امروز یکشنبه، 2 تیرماه این روند نزولی سرعت بیشتری یافته و سکه تمام طرح جدید به یک میلیون و 42 هزار تومان، سکه طرح قدیم به یک میلیون و 20 هزار تومان، نیم سکه پانصد و 50 هزار تومان، ربع سکه به 353 هزار تومان، سکه یک گرمی به 250 هزار توامن و هر گرم طلای 18 عیار نیز به 96 هزار و 726 تومان رسیده است.


برچسب ها: کاهشی ، قیمت ، سکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.