سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت افزايش تيم ها براي مسابقات قهرماني کشور؛

پورمقدم: رقابتهاي هندبال ساحلي را در مناطق شمال و جنوب برگزار می کنیم/نخستين تورنمنت بين المللي در هرمزگان انجام خواهد شد

مسئول هندبال ساحلي گفت: اگر تعداد تيم ها براي حضور در مسابقات هندبال ساحلي قهرمان کشور زياد باشد در مناطق شمال و جنوب برگزار خواهيم کرد.

علي اصغر پور مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دوازدهمين دورده مسابقات هندبال ساحلي قهرماني کشور طي روزهاي 14-17 تيردر مازندران برگزار خواهد شد که اگر تعداد تيم هاي شرکت کننده بالاي 20 عدد باشد بايد اين رقابتها را در مناطق شمال و جنوب کشور برگزار کنيم.

مسئول کميته هندبال ساحلي تصريح کرد: تاکنون تيم هاي زيادي براي حضور در اين مسابقات از طريق تلفني اعلام امادگي کرده اند که بايد اين موضوع به صورت کتبي ارائه شود.

پور مقدم در ادامه گفت: براي اين رقابتها استانهايي نظير گلستان، ايلام و سمنان اعلام آمادگي کرده اند و اين درحالي است که اين مناطق زياد در هندبال ساحلي فعال نيستند.

وي اضافه کرد: سال گذشته در يازدهمين دوره تعداد 17-18 تيم شرکت داشتند و امسال تقاضا براي حضور زياد است و دليل آن هم اين است که چون اين مسابقات در مناطق ساحلي برگزار مي شود به صورت تفريحي و سياحتي نيز مي باشد.

پور مقدم افزود: از روز گذشته تعداد 15 توپ براي هر هيئت استانها به همراه 30 کتاب در مورد قوانين و مقررات جديد هندبال ساحلي و داوري به اين مناطق در حال فرستادن هستيم.
و همچنين سي دي هاي آموزشي نيز در حال اماده سازي است تا در اختيار علاقه مندان قرار گيرد.

وي در مورد برگزاري نخستين تورنمنت بين المللي در کشورمان گفت: قصد داريم تا نخستين تورنمت بين المللي هندبال ساحلي را با حضور تيم هاي آسيايي و اروپايي در بهمن ماه سال جاري در جزيره قشم برگزار کنيم.

پور مقدم گفت: هندبال ساحلي ورزش مفرح و پاکي است که در مناطق کنار دريا انجام مي شود و علاقه مندان خاص خود را دارد و اگر بيشتر در جامعه معرفي شود مطمئن افراد زيادي به طرف اين ورزش خواهند امد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به هر حال ما در اول راه هستيم و براي اينکه هندبال ساحلي را توسعه و پيشرفت دهيم بايد يک برنامه ريزي طولاني مدت و حمايت ويژه از آن داشته باشيم و با وجود پتانسيل بالا در بازيکناني که در اين رده فعاليت مي کنند اينده درخشاني درآينده خواهيم داشت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.