سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل نخستين محموله سلاحهاي پيشرفته ساخت اسرائيل به تروريستها در سوريه

نخستين محموله از سلاحهاي پيشرفته ساخت رژيم صهيونيستي پس از تصميم آمريکا براي فرستادن هرچه بيشتر سلاح براي باندهاي تروريستي مسلح در سوريه به دست اين باندها رسيده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار فلسطين ؛ منابع آگاه به المنار گفتند اقدام اسرائيل به فرستادن نخستين محموله از سلاحهاي پيشرفته براي گروههاي تروريستي در سوريه به درخواست واشنگتن صورت گرفته است.

چندين فروند هواپيماي نظامي اسرائيلي در دو نوبت اين سلاحها را به خاک ترکيه منتقل کرده اند و از آنجا به انبارهاي ايجاد شده در مرزهاي ترکيه با سوريه انتقال يافته است تا بر اساس سازوکاري که سازمانهاي امنيتي آمريکايي با همکاري مستقيم فرماندهان اطلاعاتي ترکيه تدوين کرده اند به تروريستها تحويل داده شود .اين دو محموله از سلاحهاي ساخت اسرائيل شامل موشکهاي ضد زره ، گلوله هاي ميان برد و سلاحهاي سبک و تفنگهاي ويژه تک تيراندازي با کيفيت و دقت بسيار بالاست.

اين منابع گفتند آمريکا که با همکاري با برخي کشورهاي عربي براي خدمت به طرحهاي آمريکايي و صهيونيستي تلاش مي کند به مجهز کردن تروريستها به خودروهاي زرهي سبک اقدام خواهد کرد و اين خودروها از طريق مرزهاي ترکيه به داخل سوريه  انتقال داده خواهد شد.

برچسب ها: محموله ، سلاح ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.