سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصاحبه با خبرگزاري "پرس تراست" هندوستان؛

پرز: محمود عباس شريک صددرصدي ماست/ قصد کناره گيري از عرصه سياسي را ندارم

"شيمون پرز" رييس جمهور رژيم صهيونيستي اخيرا در مصاحبه با خبرگزاري "پرس تراست" هندوستان با طرح ادعاهايي واهي عليه کشورمان تلاش نموده است تا با موضع گيري اي مزورانه روابط حسنه ميان ايران و دولت هندوستان را خدشه دار نمايد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تراست هندوستان،‌ پرز در اين مصاحبه با طرح ادعاهاي تکراري در مورد برنامه هسته اي کشورمان ايران يک "تهديد" براي صلح جهاني خوانده است(!)



رييس جمهور 89 ساله رژيم صهيونيستي با اشاره به روابط هندوستان و ايران مدعي شد که "دولت هندوستان نمي تواند در قبال جمهوري اسلامي ايران موضع بيطرفانه اي اتخاذ نمايد." شيمون پرز در حالي اين ادعا را مطرح کرده است که کشورمان همواره بر "صلح آميز" بودن ماهيت برنامه هسته اي ايران تاکيد کرده است.

"شيمون پرز" در مورد بحران سوريه نيز اظهارنظر کرد و در راستاي اقدامات پيشين صهيونيست در جهت دامن زدن به تفرقه هاي قومي و مذهبي در جهان اسلام افزوده است "بحران سوريه نشان دهنده جنگ ميان مذاهب جنگ ميان شيعيان و سني ها مي باشد." 

شيمون پرز همچنين در مورد "محمود عباس" رييس تشکيلات خودگردان فلسطين نيز اظهارنظر کرده و در اين باره افزوده است "محمود عباس شريک صد در صدي ما در روند مذاکرات صلح است. من بر اين باورم که وي فردي صلح طلب است. او شريکي مناسب براي ماست که مي تواند صلح را به ارمغان آورد. او رهبري واقع نگر است." 

پرز در حالي از صلح سخن مي گويد که نظاميان صهيونيست روزانه فلسطينيان را شهيد و مجروح مي سازند. پرز در پايان مصاحبه اظهار داشت که قصد کناره گيري از عرصه سياسي را ندارد.


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  

برچسب ها: هندوستان ، شیمون ، پرز ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.