سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

قدردانی از 3 کشاورز نمونه کشوری

امروز از 41 کشاورز نمونه در مازندران قدردانی شد که از این تعداد 3 کشاورز نمونه کشوری هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران معاون برنامه ریزی استانداری مازندران ظهر امروز در همایش یک روزه تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان مطرح بودن اولویت بین کشاورزی و صنعت و دستیابی به توسعه تک بعدی در دو دهه را مهمترین بهانه بازماندن مازندران از پیشرفت دو جانبه دانست و از اجرای طرح ملی آمایش در استان برای ترسیم آینده ای روشن و پیشرفت چندبعدی در مازندران خبر داد.

فرزانه با اشاره به اینکه طرح ملی آمایش با معرفی ظرفیتهای مختلف مازندران در قالب 52 مبحث در استان درحال اجراست افزود:با اصلاح فرهنگ مصرف و افزایش توان درآمدی و قدرت خرید و همچنین استفاده از تجربه های موفق ارائه شده هم می توان زیرساختهای مناسبی را در توسعه همه جانبه مازندران فراهم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این همایش با اشاره به اینکه شناخت قابلیتهای کشاورزی رویکردی موثر درجهت دستیابی به خودکفایی است،گفت:هدف از برپایی این همایش کاهش شکاف در تولید و ترویج کشاورزی مهندسی میان کشاورزان استان است.

عظیمی با بیان اینکه مازندران در تولید 14 محصول کشاورزی رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است افزود:کشاورزی مهندسی علاوه برتامین نیازهای داخلی زمینه کسب درآمدی ارزی را فراهم می کند./س

برچسب ها: اقدیر ، کشاورز ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.