سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«كالك‌های خاكی» دیجیتالی می‌شود

نسخه دیجیتال كتاب «كالك‌های خاكی» به لیست كتاب‌های موجود در كتابخانه الكترونیك سوره مهر اضافه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سوره مهر، انتشارات سوره مهر در ادامه روند عرضه نسخه دیجیتال آثار خود، نسخه دیجیتال كتاب «كالك‌های خاكی»؛ خاطرات سرلشكر محمدعلی جعفری؛ فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به زودی در سامانه كتابخانه دیجیتال خود ارائه خواهد كرد. 
این كتاب به خاطرات سرلشكر جعفری از كودكی تا عملیات بیت المقدس در 12 فصل می‌پردازد. بچه‌های نجف‌آباد یزد، تا دانشكده هنر، خمینی ای امام، دانشجوی خط امام، در انقلاب فرهنگی، شكست حصر سوسنگرد، پیروزی یك تفكر، همسر یا همسنگر، تیپ عاشورا، با قرارگاه عملیاتی، قدس در نبرد فتح، الی بیت‌المقدس بخش‌های مختلف این كتاب هستند. 
«كالك‌های خاكی» با تدوین گلعلی بابایی و حسین بهزاد را سوره مهر همزمان با نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران عرضه كرده بود و جزو آثار جدید سوره مهر با موضوع خاطره نگاری دفاع مقدس است. 
یكی از نكات جالبی كه در این اثر می‌توان به آن اشاره كرد ذكر خاطرات دیگر حاضرانی است كه در این وقایع حضور داشتند و جنگیدند. مؤلف در هركجا كه احساس می‌كرد ذكر خاطرات دیگر فرماندهان و رزمندگان از عملیات‌های مختلف ضروری است، از ذكر آن كوتاهی نكرده است. همین امر بر تكمیل خاطرات ذكر نشده و یا فراموش شده و همچنین ایجاد نگاهی عمیق‌تر به مخاطب در خصوص چگونگی وقایع كمك مؤثری می‌كند. 
گفتنی است؛ قیمت نسخه دیجیتال این كتاب در كتابخانه دیجیتال سوره مهر، پنج هزار تومان است./ص
برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، دیجیتال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.