سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی تیم ملی اسکیت به میزبانی زنجان، 34 ورزشکار به خط شدند

دومین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت جمهوری اسلامی ایران با حضور 34 ورزشکار و به میزبانی زنجان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عليرضا نصيري رییس هیات اسکیت استان زنجان ضمن اعلام این خبر افزود: در دومین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت، 34 ورزشکار به اردو فرخوانده شدند که سهم دختران 16 و سهم پسران 18 ورزشکار بوده که در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به تمرین زیر نظر مربیان خود مشغول هستند.

وی ادامه داد: اردوی دختران از 29 خرداد آغاز و تا عصر روز سوم تیرماه ادامه دارد و با پایان فعالیت آنها اردوی پسران آغاز که تا روز هشتم این ماه ادامه خواهد داشت.

نصیری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان زنجان هوای بسیار خوبی را شاهد هستیم و دمای هوا و شرایط جوی، وضعیت مناسبی را برای اردوی تیم ملی اسکیت کشورمان فراهم کرده است.

وی تاکید کرد در این اردو از ورزشکاران رشته سرعت در مواد 500،200 و 1000 متر تست به عمل آمده و طبق برنامه قرار است از نفرات استقامت نیز در مواد 500، 1000 و 10000 متر آزمون های لازم به عمل آید.

گفتنی است ملی پوشان اسکیت خود را برای حضور در رقابت های پیش رو از جمله رقابت های جهانی بلژیک آماده می کنند که در صورت کسب حد نصاب های لازم از سوی شورای مربیان، به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

برچسب ها: اسکیت ، تیم ملی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.