سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا

در روز اول رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در تاریخ اول تیر، 2 نماینده از کشورمان بر روی تخته به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ در گروه A مسابقات در دسته 69 کیلو گرم جابر بهروز تنها نماینده کشورمان در این مسابقات حاضر شد و توانست در مجموع به دو مدال طلا و یک نقره از رقبای خود پیش بگیرد و به مقام اول برسد.

شایان ذکر است: جابر بهروزی در حرکت یک ضرب وزنه های 140 کیلو گرم ،‌145 کیلو گرم و 147 کیلو گرم را مهار کند و در حرکت دو ضرب در حرکت اول خود وزنه 6.17 کیلو گرم را نتوانست بالای سر ببرد و در بار دوم توانست بر وزنه 176 کیلو گرم غلبه کند و درحرکت سوم آخرین حرکت خود ببرد و پس از 2 نفر وزنه بردار کشورهای چین هونگ یان از تایوان با رکورد 173 کیلو گرم به مدال برنز 2 ضرب رسید و در مجموع حرکات بهروزی با 323 کیلو گرم قهرمان آسیا شد و وزنه بردار اندونزی با مجموع 310 کیلو گرم و وزنه بردار تایوان با مجموع 302 کیلو گرم به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

دومین نماینده کشورمان رسول تقیان در دسته 77 کیلو گرم مسابقات قهرمانی آسیا توانست هم چنین دیگر وزنه بردار کشورمان به دو مدال طلا و یک نقره دست یابد.

رسول تقیان در حرکات یک ضرب با درخواست وزنه های 155.160.63 کیلو گرم توانست به مدال نقره برسد و وزنه بردارهای کشورهای کره شمالی و چین به مقام های اول و سوم رسیدند.

درحرکات دو ضرب، رسول تقیان توانست با مهار وزنه های 195.203 کیلو گرم در مجموع با ثبت رکورد 366 کیلو گرم به مدال طلا برسد و کشورهای چین و کره شمالی به مقام های دوم و سوم برسند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.