سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/در شب میلاد امام زمان(عج)؛

مشهدالرضادر شور عشق منجی عالمیان بی تاب است

شهر مشهد در تب و تاب عشق منجی موعود و آرزومندی آمدن مردی از سلاله پاک رسول الله(ص) غرق در عشق و سرور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، امروز جای جای حریم ملک پاسبان رضوی شاهد حضور گسترده زائرانی است که می خواهند تمام دلتنگی های خود را در شب میلاد عصاره خلقت به پیشگاه امام مهربان شان ها عرضه کنند.

پیاده و سواره اش فرقی نمی کند چرا که همه آمده اند تا امشب را با چشم و دلی بیدار به صبح پیوند زنند تا که شاید لحظه ای و کمتر از لحظه ای آن وجود کم مثال آفرینش و خلقت را ببینند.

امشب شبی است که ارزش آن را کمتر از شب قدر ندانسته اند، شبی که ملائک هم زمزمه یا مهدی(عج) می گیرند و شاید نقل و نبات بهشتی بر سر و رویشان بپاشند و خوشا آن جوانانی که امشب قرار عاشقیشان را به امضای حضرت ولی عصر (عج) می رسانند و زندگی مشترکشان را آغاز می کنند.

آستان قدس رضوی نیز برنامه های ویژه ای را برای شب میلاد موعود عالمیان برگزار می کند.

معاونت تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی با اشاره برنامه های جشن میلاد امام زمان گفت: مراسم ویژه جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) از امروز تا چهارشنبه هفته جاری از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 ظهر در رواق امام خمینی (ره) و از ساعت 20 و 45 دقیقه تا 22 و 30 دقیقه در صحن جامع رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام ˈراشد یزدیˈ و حجت الاسلام فرزانه برگزار می شود.

سید جلال حسینی ادامه داد: در شب میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) از ساعت 17 تا 19 در رواق بزرگ امام خمینی (ره) کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان ˈحمیدرضا عباسیˈ و ˈجواد کاشفیˈ و نفرات برتر مسابقات بین المللی قرآن کریم سال جاری برپا خواهد شد.

شهرداری مشهد نیز 100 ایستگاه فرهنگی به همت 100 کانون مهدویت در سطح مشهد برپا می‌شود که در هر ایستگاه هشت اقدام فرهنگی به شهروندان ارائه می‌شود.

13 جشن بزرگ منطقه‌ای نیز در بوستان‌های سطح شهر مشهد به منظور ایجاد فضایی شاد و با نشاط در بین شهروندان برپا می‌کند. /س

گزارش: معصومه کدخدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.