سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

سرمایه‌گذاری 11 میلیارد تومانی برای تجهیزات پزشک خانواده در مازندران

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:با اجرایی شدن طرح پزشک خانواده شهری حدود 11 میلیارد تومان تجهیزات برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری در مازندران هزینه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،میرزایی نشست کارگروه سلامت مازندران با اعلام اینکه سرانه درمانی برای پزشک خانواده روستایی در مازندران مشخص شد، افزود:امسال مبلغ 18 میلیارد تومان برای پزشک خانواده روستایی در نظر گرفته شد که 700 نفر پزشک و ماما در این طرح طرف قرارداد هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اقدام به موقع دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری افزود:حدود 11 میلیارد تومان تجهیزات برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری در مازندران هزینه شد که قیمت فعلی این تجهیزات 30 میلیارد تومان است.

میرزایی در ادامه به ثبت‌نام 76 درصد مردم مازندران در طرح پزشک خانواده شهری اشاره کرد و گفت:درحال حاضر مشکلاتی را در سطح یک برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری داریم که در حال حاضر این مشکلات قابل رفع است.

وی از رضایتمندی بسیاری از پزشکان زیرپوشش پزشک خانواده شهری در مازندران خبر داد و افزود:بسیاری از پزشکان به وزیر بهداشت نامه نوشتند و ضمن رضایت‌مندی از اجرای طرح پزشک خانواده شهری خواستار رفع مشکلات و نواقص طرح هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد:روستاییان بدون داشتن برگه نظام ارجاع می‌توانند با پرداخت 30 درصد سهم بیمار و 70 درصد سهم بیمه از خدمات پزشکان در سطح دو و سه استفاده کنند و این روند نیز برای بیماران شهری با داشتن برگه نظام ارجاع اجرایی می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.