سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور فرضی زلزله در محله شهید کاظمی منطقه 19

معاون آموزش ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 19، از برگزاری مانور فرضی زلزله در محله شهید کاظمی این منطقه خبر داد.

مهدی کفشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مانور فرضی زلزله با قدرت 5.5 درمقیاس ریشتر دهه اول تیر  ماه سال 92 درمحله شهید کاظمی منطقه 19 برگزار خواهد شد.  
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: دراین مانور کلیه سازمان های درون سازمانی وبرون سازمانی، از جمله آتش نشانی، نیروهای سامانه 117، اورژانس تهران، ابفاء، برق و مخابرات همکاری و مشارکت دارند.  
کفشی با اشاره به نحوه ی اجرای این مانور گفت: مانور فرضی زلزله با قدرت فرضی 5.5 در مقیاس ریشتر درگسل ری، ارزیابی و بررسی میزان آسیب های وارده، از جمله خرابی و آسیب ساختمان ها، مراکز و اماکن و میزان تلفات، دهه اول تیر ماه سال جاری برگزار خواهدشد.  
وی با اشاره به لزوم اجرای این مانور گفت: در زمان وقوع بلایا و سوانح طبیعی از جمله زمین لرزه با در نظر گرفتن ساختمان نیمه ساخته، وجود مشکلات امداد رسانی، نبود امکانات لازم و مناسب ویژه خودروهای امداد و نجات ، اولین گروه های دوام حاضر در صحنه وقوع حادثه در محله کاظمی عملیات امداد و نجات را آغاز می کنند.  
کفشی ادامه داد: کلیه سازمان های درون سازمانی و برون سازمانی جهت امداد رسانی به محل مانور اعزام می شوند.  
وی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این مانور افزود: آمادگی هرچه بیشتر شهروندان در لحظه وقوع بحران، بلایا و سوانح طبیعی از جمله زمین لرزه، هماهنگی بین سازمانهای درون سازمانی و برون سازمان همچنین اعضای گروههای واکنش اضطراری از اهداف برگزاری مانور فرضی زلزله در محله شهید کاظمی است./ف
برچسب ها: برگزار ، مانور ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.