سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دست متخصصان صنعت نفت فارس انجام شد؛

طراحي، ساخت و توسعه "پالايشگاه نفت آبادان"

مدير عامل شرکت ساختمان و نصب صنايع پتروشيمي با بيان اينکه اين طرح براي افزايش روزانه 6 ميليون ليتر بنزين به همت متخصصان اين شرکت با موفقيت در پالايشگاه آبادان اجرا و اکنون درحال بهره برداري است، گفت: همه مراحل طراحي، مهندسي و نصب اين طرح ملي را متخصصان استان فارس در اين شرکت اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، طراحي و ساخت اين طرح از سال 88 آغاز و بهمن 91 در پالايشگاه نفت آبادان آزمايش شد.

عادل زاده افزود: با اجراي موفق اين طرح، اجراي طرح هاي صنعت پالايشگاهي در کشور به دست متخصصان داخلي به صورت 100 درصد قابل اجرا خواهد بود.

وي با اشاره به اينکه بيش از 70 درصد تجهيزات پالايشگاهي کشور با استفاده از توان و ظرفيت شرکت هاي سازنده داخلي تامين شده است، افزود: براي اجراي اين طرح 500 ميليون دلار هزينه شد.

مدير عامل شرکت ساختمان و نصب صنايع پتروشيمي  هزينه هاي تمام شده اجراي طرح هاي پالايشگاهي را درمقايسه با شرکتهاي خارجي يک چهارم بيان کرد و گفت: اين موضوع علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها از خروج ميليون ها دلار ارز در سال جلوگيري مي کند.

شرکت ساختمان و نصب صنايع پتروشيمي به مرکزيت شيراز در مدت فعاليت 25 ساله در صنعت نفت تاکنون 45 طرح بزرگ اجرا کرده و اکنون نيز طرح توسعه پالايشگاه بندرعباس و پتروشيمي شهداي مرودشت با پيشرفت 90 درصدي در حال انجام است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پالایشگاه ، نفت ، آبادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.