سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت چیترا:

شبکهٔ کتاب چیترا در فضای مجازی راه اندازي مي‌شود

شبکه کتاب چیترا در پی اجرای طرح امانی کتاب از سوی این شرکت به زودی به راه اندازی تسهیلات این شبکه در فضای مجازی خواهد پرداخت.

فرهاد جهانگیری مدیر عامل شرکت چیترا  در گفتگو با خبر نگار حوزه ی ادبیات باشگاه خببرنگاران با تشریح برنامه‌های این شرکت گفت: این شرکت در نظر دارد با راه اندازی شبکه کتاب چیترا در فضای مجازی در زمینه تبادل آثار مکتوب برای مخاطبان ایجاد نماید.
ری  ادامه داد:هدف از راه اندازی شبکه کتاب چیترا مجازی را ارائه مشاورهای تخصصی دانست و گفت:
برنامهٔ دیگر این طرح، تشکیل یک گروه از کارشناسان فرهنگی برای مشاوره کتاب در فضای مجازی است. این کارشناسان خدمات مشاوره‌ای به مردم و بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند و به سؤال‌ها آن‌ها پاسخ می‌دهند.
جهانگیری در خصوص ویژگی‌های این سایت گفت: این سایت به مخاطبان راهنمایی می‌کنند که منابع را از کجا تهیه کنند و امکان ارتباط مخاطبان اهل کتاب برای مبادله آثار مکتوب را فراهم می‌آورد.
وی درباره اولویت‌های دیگر این شرکت برای افزایش سرانه مطالعه عنوان کرد: جایگزینی فایل های صوتی به جای کتاب‌های کاغذی رویکرد دیگر این شرکت در بخش افزایش کتاب‌خوانی است. این کتاب‌ها برای استفاده مدیرانی که فرصت کمی برای مطالعه دارند و یا افرادی که در ماشین مسیر طولانی را طی می‌کنند، با افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی از طریق شنیدن یک کتاب صوتی، کمک می‌کند. کتاب‌ها دیجیتالی به صورت لوح فشرده، فلش، بلوتوث و pdf تهیه خواهند شد./ص
برچسب ها: شبکه ، کتاب ، چیترا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.