سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

امنیت سرمایه گذاری خارجی در تولید مواد خام دامی در آذربایجان شرقی فراهم است

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: با اقدامات اساسی صورت پذیرفته از سوی این اداره کل زمینه برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنعت دام و طیور فراهم است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، زندیه گفت:با اقدامات و برنامه ریزیهای اساسی انجام پذیرفته در سالهای گذشته بستر لازم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنعت دام و طیور در استان فراهم است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر زمینه سرمایه گذاری در صنعت دامداری استان بیش از هر زمان دیگری فراهم است گفت:استان آذربایجان شرقی از لحاظ بیماریهای خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام پاک بوده و چندین سرمایه گذار خارجی علاقمندی خود را جهت شروع فعالیت دامپروری و صنایع وابسته اعلام نموده اند.

مدیر کل دامپزشکی استان همچنین با عنوان اینکه کیفیت گوشتهای وارداتی هیچ مشکلی ندارد هرگونه شایعات درمورد مشکل بهداشتی یا عدم کیفیت آنها را تکذیب نمود و یادآور شد که سازمان دامپزشکی کشور نسبت به ذبح و واردات گوشت سفید و قرمز نظارت شرعی و بهداشتی دارد.

زندیه خاطر نشان کرد: فراورده های خام دامی تحت نظر دامپزشکی کاملا بهداشتی و سالم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در تولید و عرضه فراورده های خام دامی مراتب را با شماره تلفن 1512 به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند/س

برچسب ها: امنیت ، سرمایه ، دامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.