سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور در مسابقات سوپر لیگ جهانی

ملی پوشان سپک تاکرا با جدیت تمرین می کنند

ملی پوشان سپک تاکرای کشورمان برای حضوری پربار در رقابتهای لیگ جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی جهان، تمرینات خود را با جدیت در شهرستان سنندج پیگیری می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این تمرینات طبق برنامه و با نظم خاصی با هدایت "مهدی رضایی" سرمربی تیمهای ملی و همچنین سه دستیار وی بنامهای "پیام شیرعلی" از گیلان، "قاسم فصحت" از فارس و "رضا رستمی" از کرمانشاه ادامه دارد.

ملی پوشان دعوت شده بمدت دو هفته در مرحله نخست اردو در سنندج، حضور می یابند تا خود را برای حضور در این مسابقات معتبر بویژه لیگ جهانی که با حضور تیمهای برتر جهان در هند برگزار می شود، حضور یابند.

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان که سال گذشته با موفقیت تمام توانست بلیت حضور در لیگ جهانی را دریافت کند، بر این باور است تا حضوری موثر و آبرومندانه در این پیکارهای معتبر داشته باشد.

مرحله نخست این رقابتها شهریورماه به میزبانی هند برگزار می شود، ضمن اینکه در همین ماه رقابتهای قهرمانی جهان در تایلند برگزار خواهد شد که در واقع اردوی سنندج، استارت اولیه تیم ملی برای حضوری پرقدرت در این دو میدان جهانی به شمار می رود.

در این راستا انجمن سپک تاکرای کشور با هدایت "سهراب آزاد" رییس آن که نایب رییسی کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا را عهده دار است، قصد دارد در هر دو میدان نمایشی دلپذیر داشته باشد که بی گمان این مهم در سایه حمایت بی شائبه مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، از قوه به فعل در خواهد آمد.

هرچند که "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، حمایت از این رشته مهیج و پرطرفدار را مورد تاکید قرار داده و می دهد، اما باید این نکته مهم را ملکه ذهن کرد که برای حضوری پربار در لیگ جهانی می بایست بیش از پیش آستین همت بالا زد و تیم ملی سپک تاکرا زیر چتر حمایت قرار داد./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.