سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

توقیف 66 شناور و خودرو سواری حامل سوخت قاچاق در گناوه

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه از توقیف 42 فروند شناور سبک و سنگین و 24 دستگاه خودرو سواری توسط پایگاه دریابانی شهرستان گناوه در سه ماهه اول سال 92 خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، غلامرضا جمالی شنبه شب در جمع خبرنگاران از توقیف 24 دستگاه خودرو سواری، سایپا و موتورسیکلت سه چرخ و همچنین تعداد 42 فروند شناور سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق در سه ماهه اول سال جاری در شهر گناوه، دیلم و ریگ خبر داد.

جمالی بیان داشت: با تلاش و فعالیت‌های شبانه روزی مامورین خدوم و متعهد پایگاه دریابانی شهرستان گناوه در سال جاری تاکنون مقدار  246 هزار و 380 لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 391 میلیون و 400 هزار ریال از تعداد 66 فروند شناور سبک و سنگین و خودروهای سواری، سایپا و موتورسیکلت سه چرخ در شهر گناوه، دیلم و ریگ کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: در همین رابطه تعداد 42 فروند شناور و 34 دستگاه خودرو توقیف، مالکین و راکبین آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جمالی گفت: تمام خودروهای توقیفی حامل مخازن جاساز بوده که قبل از توقیف در چندین نوبت سوخت‌های قاچاق را از شهرستان‌های دشتستان، آبپخش، شبانکاره و گناوه بارگیری و به شناورها تحویل می‌دادند.
برچسب ها: بوشهر ، قاچاق ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.