سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام اکرمی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی:

آیت‌الله امامی کاشانی در آزمایشگاه انقلاب اسلامی جوهرخود را به خوبی نشان داد

نماینده رئیس جمهور منتخب ملت گفت: انقلاب اسلامی ایران انصافا یک آزمایشگاه عجیب و قریبی بود که به حق آیت الله امامی کاشانی در این آزمایشگاه جوهره واقعی خود را نشان داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در آیین سالانه نکوداشت مجاهدان عرصه تبلیغ دینی که عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، سیدرضا اکرمی نماینده رئیس جمهور منتخب ملت از آیت الله حسن امامی کاشانی به عنوان پرچمدار تبلیغ دینی تقدیر کرد و ضمن تبریک ایام ولادت منجی بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: امروز توفیقی شد تا از طرف رئیس جمهور منتخب ملت در خدمت شما باشم و سلام ایشان را تقدیم کنم و از شما عزیزان می‌خواهم برای خادمین انقلاب اسلامی دعا کنید تا توفیق الهی نصیب آنان شده تا بتوانند خادمی بایسته و شایسته شوند.

وی در ادامه به خصوصیات آیت الله امامی کاشانی اشاره کرد و افزود: ایشان یک فقیه و انسان فهیم و شایسته و آراسته‌ای هستند که در تمام دوران عمرشان دنبال پژوهش و تحقیق بوده و در این راستا توفیق یافته‌اند کتاب بسیار ارزشمندی به نام "خط امان" را به مرحله نگارش در آورند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران انصافا یک آزمایشگاهی بود که خیلی‌ها در این آزمایشگاه جوهر وجودی خود را نشان دادند اما در این میان آیت الله امامی کاشانی اثباتا توانستند در این عرصه خود را به درستی به نمایش بگذارند.

وی همچنین تصریح کرد: آیت الله امامی کاشانی یکی از شخصیت‌هایی است که در آزمایشگاه انقلاب اسلامی صراط مستقیم و تبعیت از امام راحل(ره) و همراهی با مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دادند.
وی اظهار داشت: بنده 50 سال آیت الله امامی کاشانی را از نزدیک می‌شناسم و خداوند ایشان را توفیق داد که در مقام خطیب نماز جمعه تهران سخنران شایسته‌ای باشند و همینطور در شورای نگهبان فقیه شایسته‌ای بودند و اینها نشان می‌دهد عنایات پروردگار متعال شامل حال ایشان شده است.

نماینده رئیس جمهور منتخب ملت در پایان اظهار داشت: این مراسم خود می‌تواند گوشه‌ای از بایستگی و شایستگی ایشان را ابراز کند و به حق ایشان خادم اسلام و امام راحل(ره) و رهبر معظم هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.