سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 16 تا 18 بهمن ماه صورت می پذیرد:

رونمایی از یادنامه های شهدا در کنگره بین المللی

هم اکنون چاپ یادنامه های شهدا دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان در سه مرحله مصاحبه و تدوین است و مقرر است این یادنامه ها در کنگره بین المللی رونمایی شود.

دکتر نظام الدین مدیریت فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار  علمي  باشگاه خبرنگاران   با اشاره به اهداف چاپ یادنامه شهدا دفاع مقدس در استان های مختلف عنوان کرد و گفت: یادنامه های شهدای بسیج جامعه پزشکی در حوزه های بهداری دفاع مقدس تحت عنوان(مجموعه سپید جامگان آسمانی) هر ساله به چاپ می رسد.

وی افزود: چهارمین یادنامه شهدای بسیج جامعه پزشکی با شمارگان 2 هزار نسخه ای در بخش جانبازان و خانواده  شهدای جامعه پزشکی در استان چهار محال و بختیاری به چاپ رسیده است.

مدیریت فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی به اهداف چاپ یادنامه شهدا و دفاع مقدس در استان های مختلف اشاره کرد و گفت: از اهداف اجرایی کردن این طرح که به صورت مکتوب در حوزه های بهداری شهدای دفاع مقدس با ارجاع تیم های مختلف در استان ها صورت می گیرد و این است که این تیم ها به سراغ خانواده های شهدا رفته و با شناسایی و مصاحبه محتوایی آن را در قالب مهتاب تدوین و به چاپ می رسانند.

نظام الدین با اشاره به دیگر اهداف این طرح عنوان کرد: انجام این طرح و چاپ یادنامه ها می تواند منبع معتبری برای افرادی باشد که می خواهند در حوزه بهداری تحقیقات مطالعات و پژوهشی فعالیت کنند باشد همچنین برای خانواده های شهدا یک ارزش است که زندگی نامه شهیدان بعد از گذشت سال ها به صورت مکتوب و عکس به چاپ می رسد.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح هم اکنون در استان کردستان اجرایی شده است خاطرنشان کرد: این طرح در حال حاضر در استان های سیستان و مازندارن در مرحله مصاحبه و تدوین می باشد و مقرر است در کنگره بین المللی رونمایی شود./ع2
برچسب ها: شهدا ، یادنامه ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.